sevval_3108 Sevgili hamiledaş ve anne arkadaşlarım kullandığınız uygun fiyatlı bi çatlak kremi öneriniz var mıııı🤰🤰😇
Selinbam sevval_3108 b sevval_3108 incia nın çatlak bakım yağını bio oil hindistan cevizi yağı sırayla kullanıyorum ama incia çok başarılı bnce 1 gün nemli tutuyo cildi👍🏻
Ebruyavuz0 sevval_3108 Lierac ve bio oil kullanıyorum arada aynısefa sürüyorum hindistan cevizi yağı aldım daha sürmedim dönüşümlü sürüyorum bakalım ☺️
haziranin25i 12.haftada incia ile başladım incialar bitince bio-oil ve dermaderm kullanıyorum 7.ayimdayim çatlamadım 💜🍭
Alsa9087 Kakao yağı ve bio oil çok faydası oluyor. Şuan kakao yağı kullanıyorum çok nemli tutuyor göbüşümü 😊 bio oil e başlayacağım. Göğüs çatlaklarına da çok iyi geliyor tavsiyem. 🤗 Hamiş arkadaşlarım
Miragee Bio oil kullandım çatlama olmadı şükür 33 haftalıgım fakat baş ebe o da tüylenme yapar zeytinyağı sür dedi sürüyorum memnunum suan