23 kasım pazartesi içime bir his doğdu bugün olabilir dedim hoş olmasa da zaten sabahına doktoruma gidecektim ve illa bu kız bugün doğacaktı… ÇÜNKÜ DILE KOLAY 41.HAFTAMIZDI… 22 KASIM ERTESI YANI 12 DEN sonra si 23 kasım pazartesi sabahı 3 gibi hafif hafif sancılarım başladı ama baya hafif kalktım bol bol yürüyüş dua ettim normal mi sezeryan mı daha belli değil bu arada her neyse annemlerde kalıyordum son haftam diye hastane uzaktı çünkü 7.ayima kadar özele gittim sonra şehir hastanesine geçiş yaptım sabah 6 da kalktık gittik acile sancılarım siklasmaya başlayınca acile gittim Nst çekildik şancı cıktı ilk defa çatı muayenesi oldum allahım berbat birşey 2 cm açıklık dedi ve yatış yapıldı saat 10 a kadar bekledik bekledik bende ve kızımda tik yok saat başı bir hemşire gelip çatı muayenesi yaptı biri sen normal yapamazsın karnin çok büyük bebeğin iri görünüyor çatın müsait olmayabilir diyor kimiside ne alakası var olur olur her türlü olur diyor sezeryan istedim kabul edilmedi devlet hastaneleri kolay kolay gerek görmedikçe sezeryan yasakmış saat 10 da bana suni şancı takılmaya başlandı suni şancı takılınca nevrimde dönmeye başladı nstye bağlı oturmak zulüm gibi bu arada ne suyum geldi ne de nisanım doktor ultrason için çağırdı ve yok bebek 3650 gram dedi normale engel değil açılmani bekliycez dedi suni sanciyla bir saatte 1cm açıklık oldu yani saat 11 3cm açıklık saat oldu 2 degisen birşey yok acılan birşey yok doktor geldi çatı muayenesi yaptı suyumu patlattı bir damacana su cıktı diyebilirim nasıl inliyorum ama adamın iki elide benim içimde ne zaman bitecek diyorum ne zamana çıkarım diyorum daha sen çok yolun başındasın diyor 3cm açıklıktan başka ilerleme yok belki yarın sabaha belki de gece yaparsın dedi ama çocuğun suyu yok dedim o kadar bekler mı bekler bekler dedibasladik beklemeye saat oldu akşam 8 hala aynı saatlerdir suni sancidan mahvoldum açıklık yok birşey de yapmıyorlar verdim imzayı çıktım ordan aradım eski ozeldeki doktorumu spinal sezeryan ile kızıma kavuştum kızım 4kg doğdu zaten normal olmazmış işte böyle arkadaşlar eğer sormak istedikleriniz varsa sorabilirsiniz🎗🎗🎉🎉👶👶👶