boncuk67 kızlar 17+1 hamileyim iştahım yok neden ki cook az yiyorum sizler ne alemdesinz neler yemem lazım düzenli yemek yeme şeyim yok
kedidirokedi boncuk67 bebeğinizin beslenmesi için mecbur azda olsa yemeniz gerekiyor günlük 2 tüm ceviz pekmez bal süt yoğurt bunları ihmal etmeyin lütfen
midekoruyucu boncuk67 allah yardımcınız olsun ben de çok fazla yemek yiyemiyorum sizin gibi 😔 ama inanınki yemedikçe daha kötü oluyorum bunu farkettim. Yiyebildiğim tek şey domates ve salatalık . Özellikle salatalık içimi ferahlatıyor bi de elma 🤷🏻♀️
NefesDeniz boncuk67 Mide bulantınız mı var ondan dolayı mı iştahınız yok peki yoksa genel bir iştahsızlık mı?
A_NurYuksel Biz de 10+5 iz, çok bulantım kusmam oluyordu, şu an daha iyiyim ama nedense hala hiç iştahım yok, umarım kısa zamanda bize lazım olan her şeyi yiyip içeriz inşallah🥰🤰🏼🤲🏻
Burcinisp88 boncuk67 benimde coğu zaman iştahın yok. 26. Haftamdayum. 4 kilo aldım daha. Bebeğin gelişimi normal. O yüzden cok da takmıyorum. Yediğim şeylerin besleyici ve sağlıklı olmasına dikkat ediyorum sadece
Tazeanne0 boncuk67 ben bir tek sabah kahvaltılarını iştahla yiyebiliyorum öğlen elma ceviz akşam yemeklerini hiç yiyemiyorum bende de iştahsızlık oluyor ve afedersiniz balgam sorunu yaşıyorum ve ağzım zehir gibi oda iştahsızlık yapıyor ağzınızda acı tat var mı ben su içsem bile acı geliyor oda iştahımı kesiyor