Remziye44_bosdan canım içini ferah tut arkadaşların da söylediği gibi çikolatanı ye uzan yine de rahat edemezsen doktora görün. Bak ben 29 yaşındayım Annem bana hamileyken 1 hafta hiç kıpırdamamışım 😂 Anneme komşuları öldü mü acaba demiş annem demiş yok ben hissediyorum yaşıyor🤦🏻♀️ yok olmamış annem komşuların zoruyla doktora gitmiş, bi sorun yok demiş doktor. İçini ferah tut sen stres yaptıkça da belki hareket etmiyordur veya karakteristik özelliği ile alakalıdır 🥰