Merhaba son günlerde olup benim gibi son 2-3 haftasını bekleyenler durumlar nasıl ?
bebek kilosu ,boyu ve haftası ne durumda ?
dogum şekline karar verildimi ve ne düşünüyorsunuz doğum için normal mi sezeryan mı ?
Şimdiden herkes sağ Salim kucağına bebeğini alsın ve sıkıntısız bu süreci tamamlayıp evine dönsün inş :)