Ailemden covid olanlar var, eşim de negatif çıktı birkaç gün evvel ama şuan tüm belirtiler var,gelip test yapacaklar yine. Yaklaşık iki haftadır çok stresli geçiyor, sakın kalmaya çalışsam da.
İki hafta öncesine kadar kıpır kıpırdı gündüzleri de çok hareketliydi.iki haftadır az duyuyorum hareketlerini. 7 aylık olduk günün tamamı uyuyarak geçiyor ondan mı diyorum stresten mi biraz endişelendim🤷♀️