Gzmmmmmm Bugün Şeker Yüklemesi Olacağım Açlık Şekerim 104çıktı Daha Önce Öyle Çıkan Var mı 1 saat sonra tekrar bakılacak Ama Korktum Çok yüksek sanırım..
yasen1 Gzmmmmmm gebelik şekeri var sanirim sizdede en iyisini doktorunuz der tabide aclik 104 cok Bendede gebelik sekeri var sıkmayın canınızı bende 24 haftadan beri diyet yaptim şükür diyetle dustu düşmeseydi insuline gecicektik. Duyetisyenim vereceği listeye uyarsan biskinti olmaz saglikla alın kucağınıza 🤲🏻❤
Dorukmoms Gzmmmmmm yüksek ama kontrol altına alınıyor benimde tokluk 209 di 3 aydır kendime şeker cihazı aldım surekli olcuyorum 140 geçtiği an yürüyüşle dengeliyorum ama şu bı gerçek sağlıklı bir diyet şart şeker pirinç beyaz un beyaz ekmek herşey hayatından çıkıyor
Gzmmmmmm ikizannesi2985 Teşekkür ederim Cevapladığınız için , yüksek Olunca nasıl Bir Yol izleniyor Acaba Bilginiz Var mı
ikizannesi2985 Gzmmmmmm benim de gebelik şekerim vardı. Dahiliyeye gitmiştim o şeker ölçüm cihazı yazdı, evde günde 4 defa ölçüyordum. Dahiliye diyetisyene yönlendirdi, o da diyet listesi verdi. Öyle doğuma kadar düşük tuttum şekerimi canım
Gzmmmmmm yasen1 Amin İnşallah sağlıkla Alalım Kucağımıza Sağlıkla Büyütelim İnşallah Çok Teşekkür Ederim