Nazomi Son 10 durum bende de aynı dün gittim doktora sancı yok birşey yok bekliycez diyor herşeyi doğum başlıyor sanıyorum artık 😁😁
Gulsum_coskun sevdax hayır canım 40 haftadan sonra beklemeye riske atmaya gerek yok dedi kakasını yapabilir kilo alabilir normal doğum istediğim için kilo çok alırsa sıkıntı olur senin için dedi en son 3.5 kiloydu 😊
mnh_ttl sevdax benimde son 9 ama gelen çare ne giden yürüyüş hurma squat herşeyi yapıyorum ama arada bir ufak batma hissi ve bel ağrısı dışında sancım yok