Durukusunannesi ben kiloya cok takıldım hatta sanki arkadaslarla yarıs halinde gibiydik. 32+1 de 2082 grm dı doktor karın cevresi düsük dedi sonra 36+1 de gittim 3443 olmus cok yedim yani her sağlıklı seyden ama normal dogum sansım azalmıs 3 kılo bile doğsa yeterli dogum için sonrasında iyi emerse toparlar ☺️