Merhaba sevgili anneler ve anne adayları ☺️ İlk gebeliğim olduğu için biraz pimpirikliyim. 10 haftalığım ve düşük tehlikem ver evde sandalyede oturarak çalışmamda sakınca görmedi doktor. Son 2-3 gündür bel ağrım var belimden böbreğime vuruyor gibi hissediyorum sizce bunun sebebi ne olabilir. Bu yüzden doktora gitmeli miyim? Yada bu ağrıları giderecek bir çözümünüz var mıdır? Yardımlarınızı bekliyorum 🙏🏻