ikicocukannesii Gebelik nasıl gidiyo kızlar kaç haftalık oldunuz ve kaç kilo aldınız ben 26+2 oldum 5 kilo almışım 55 oldum çok mu sizce sizin kilo artışınız nasıl
Bernanisa ikicocukannesii 24+4 günlüğüm 5 kilo aldım bende salı günü covid testim pozitif geldi. Zor bir süreçten geçiyorum. Bakalım nasıl olacak
ikicocukannesii Gulbahar3535 sonradan iştah açılıyo canım hatta yemeyince başım dönüyo tansiyonum düşüyo sanırım
ikicocukannesii Gulbahar3535 bende öyleydim sonra iştahım artmaya başladı canım gayet iyi gidiyorum bende o zaman genelde herkes 4-5 kilo almış
ikicocukannesii Nesrinalm benimde normal o zaman canım zaten 2-3 kilo alanda olmaz sanırım bebiş büyüyo sonuçta plesenta su bebiş derken 3 kilo zaten o olur bizimde 2-3 kilo almamız normal
Mart2021annesi 21 haftadayım 8 kilo aldım🤦🏻♀️Ilk dogumdada 20 almıstım ama boyuma göre zayıf bırıyım bu salı ayrıntılı ultrason var
ikicocukannesii Mart2021annesi bende ilk doğumda 26 kilo almıştım canım hepsini verdim hatta 10 kilo daha düştüm bunda biraz daha dikkat ediyorum
ikicocukannesii Bernanisa hadi ya geçmiş olsun canım bebişlerimizi korusun rabbim dikkat et bol bol dinlen