hazal2131ds selam canım 11 den sonra yapılabiliyor zaten . Bende 12+5 de olmustum . Merak etme normal. Sonuç bir hafta diyorlar ama 2 günde çıkıyor . Ense kalınlıgı 3 mm üzerindeyse sıkıntı olabileceğini söylüyorlar. Benim 1.2 çıkmıstı burun kemiğide gayet iyiydi kanda bişi çıkmaz ama yinede görelim dedi doktor . Şükürler olsun bir sorun çıkmadı .