senakhrmn Merveee6 Sonucum çıktı mı diye sorunca ne diyorlar peki.3 saate biyopsi sonucu çıkardı şimdiye çok saçma gerçekten. Neyse moralini yüksek tut inşallah ☺️
Ozgedemiralp34 Merveee6 hastaneyi aradınızmı belki sisteme düşmedi arayıp sorun ben 1 saat te almıstım sonucumu
senakhrmn Merveee6 Sisteme düşmememiş olabilir. İstersen aradığında bakmalarınınrica et onlar hastane sisteminden baksınlar sana direk sonucu söylesinler canım. Zaten sadece beta değerine bakıcak onuda telefonda söylesin.
Hamileyim-mutluyum Merveee6 Evet canım hayırlı olsun var bebiş hemen kan ver sonucu ver bizimle paylaş lütfen😂❤🐣🐣
senakhrmn Merveee6 Hayır canım düşük değil ama 2 gün sonra tekrar kan vermen gerekiyor, eğer oda 60 ‘ın üzerindeyse yani en az 2 kat artmışsa sağlıklı ilerliyor ve gebelik var demektir. Sabırla beklemen gerekiyor inşallah var diyelim 🤲🏻☺️
Purpura26 Merveee6 30 düşük değil Hayırlı olsun ben 17yle öğrendim 2 günde bir kan verip artışına bakarsın 😃 adet vaktin daha geçmemiştir ya da geç döllenme olmuştur
ilseng Merveee6 tebrik ederim. Benim tekli rakamlardaydı ilk öğrendiğimde🥰 sağlıcakla büyüsün ve gelişsin inşallah🙏🏻 Çok erken öğrenildiği için böyle
selimsarea Merveee6 şimdi gördüm benimde sat 2 gün geçti dün verdi 300 çıktı inşallah artar yarın tekrar vericem 🤲🏻