Habibe02 Merhaba herkese 30+4 olduk bebegımın kılosu 1632 gr sizce nasıl benmle aynı hafta da olan annelerın bebeklerı kac gr haydi yoruma🤗
sdkince Habibe02 bence kilosu gayet iyi sanırım benimde öyleydi ama siz kiloya fazla takılmayın ilerleyen haftalarda birden büyüyorlar önemli olan saglıklı olsun miniklerimiz.
FulyaToy Habibe02 üç gün önce doktora gittiğimde 29+2 de 1600 gr ama bir hafta önden gidiyor demişti. Yani sizin bebeğinizin kilosu tam normal ☺️ Sağlıkla kucağınıza alırsınız dilerim ki 🧿
Zeynep_cagdas Habibe02 29+5te 1350 gram ve 42 cm canım. Bence seninki de haftasıyla uyumlu. Endişe etme, annelik işte istiyorsun ki kilo alsın zayıf kalmasın. Annemin biz Ne kadar kilo alsak da zayıfsınız demesini şimdi anlıyorum 🥺🥺
Camurcu Habibe02 allah allah. Hesaplanıyor yani bilgisayar dan hesaplanıyor direk zaten bana hiç öyle bisiy demedi