Halimer canım mutlaka takıp et doktorunu bilgilendir. Gece doktorumu aradım dogum sancıların baslamıs gel dedı gittim nstde sancım cıkmadı acıklık hala 2 cmdi ebe ayrı doktor ayrı 5 saat arayla allttan muayne ettıler hastaneye gıderken cok agrım yoktu 10da hastaneden cıktım o saatten bu yana sıddetlı bel ve kasık agrısı cekıyorum sanırım muayene ederek doğumu baslattılar nişan yada suyum gelmedı henuz 😑