Cansucasalin ben ilk doğumumu özelde ikinciyi üniversitede yaptım. İlk sezaryen için gün almadım sancım vardı zaten gittiğimde öyle hemen ameliyata alındım. İkinciyi sağlık sorunlarım sebebiyle üniversite hastanesinde yaptım doktorum doçentti 38+2 ye gün verdi dediği günde gittik yatış yapıldı anestezi için kan tahlili falan yapıldı öğlen ameliyata aldılar ertesi gün çıktık hastaneden. Doktorum doğumdan ücret almadı. İlk doğumumdada ücreti hastaneden çıkarken vermiştik.