bi arkadaşım kızı daha kucağında 3 aylıkken hamile kaldı ve adet görmediği için anlamadı emzirmeye devam etmiş kızı hastalandı.ishal ateş oldu yani sütü yaramadı ve hasta etti doktorlar devam.edebilirsin diyo ama çok çok iyi beslemen gerekiyo yerinde olsan şuan anlamıyorken emzirmeyi bırakır biberon mamaya gecerdim