Busra34ybg Deletedmom419 ordaki doktorları beğenmiyorum zorunlu bi durumda Figen babacana gitmiştim ilgisiz bi hastane zaten allah düşürmesin
Deletedmom419 Busra34ybg benim doktorum Figen Babacan çok Güler yüzlü ve ilgili siz denk gelmemişsiniz sanırım
Busra34ybg Deletedmom419 140 nabızla acil olarak gittim yarım saat kapıda ayakta beklettiler beni ne kadar ilgili o zaman anladım :)