Gurubik canım korkulacak hiç birşey yok kendini boşuna korkutma çünkü o hatayı bende yaptım ameliyata girdim an bile salonu ağlaya ağlaya inlettim değdimi değmedi halbu ki keşke tadını çıkarsaymışım o anın nts damar yolu kıyafet değiştirme derken bi 2 saat oyalanıyorsun daha sonra gelip alıyorlar seni zaten o iğne hissedilmiyor o kadar inçe ki vurulduktan sonra ayak parmaklarına bi sıcaklık geliyor ve uyuşmadığını sanıyorsun kaldırma istiyorsun ama kaldıramıyorsun sonra uzandırıyorlar sondanı takıyorlar ben çok tedirgindim bilincim açıktı ama gözlerim kapalıydı ara ara kendime geliyordum bi uyandım oğlumu giydiriyorlardı o ara doktorumla kısa muhabbet ettim yine uyumuşum gözümü açtığım da odamdaydım.
6 saat sonra gelip ayağıya kalkmam için yardım ettiler çok kısa bi 2 adım sadece o anda kesinlikle aşağıya bakma bakarsan hemen baş dömesi oluyor o ilk yürüyüş ağrısı dedikleri barsakların sadece yerine yerleştiği için adet sancısının azıcık ağrılı halini düşün o oluyor onun dışında zaten yürüdükçe çok çabuk toparlanıyorsun bol bol su ve kahve tüketmen çok iyi oluyor.sağlıkla doğururuz inşallah bende Mart’ta 2. Sezeryanımı olacağım kısmetse 😊