Emine66
inanın hep aklıma geldikçe dua ediyorum. Kimseyi böyle belirsizlik içinde bırakmasın . Benim ikilide orta riskli 1/320 çıktı doktor sonra burun kemiğini göremedim dedi bana nifty önerdi yaptırdım 3 hafta sonra haber geldi ki anne kanında yeterli bebek DNA sına rastlanmadı bana parayı iade ettiler o 3 hafta çok zor geçti çok ağladım kimseyede söylemedim ama içim içim yedi. Sonra doktor değiştirdim Pr Dr Aydan burun kemiğini gördü. Bana dedi ki burun kemiği baz alınamaz Kocaman burnunu gösterdi. Ama yaştan dolayı riskin var sağlıklı denilen çoçuğun bile hasta doğma riski var içim rahat etsin diyorsan amniyosentez dedi . Çok terettüd ettim ama korkarak gittim ama yaptırdım içim rahat etti. İnşallah bekleyen herkesin içi rahatlar