se26es Ben 12. Haftamda ikili üçlü tarama testlerinin yanılma payı Yüksek olduğu için direk fetal DNA yaptırmıştım fetal DNA nın doğruluk oranı %99 diğer tarama testlerinin %85-90 arası fetal DNA test sonucum temiz gelmişti çok sevinmiştim ultrasonda da her ay düzenli muayene ye gittim hiçbir sıkıntım yoktu taki 22.hafta detaylı ultrasona kadar detaylı ultrason da bebeğimin kalbinde anomali tespit edildi down sendromu ve di george sendromundan şüphelendi doktorlar 2 perinatoloji uzmanı ve 2 kadın doğum uzmanıyla görüştüm başka ekstra hiçbir bulgu yoktu dedim benim fetal DNA testim temiz geldi nasıl doktorlar fetal DNA’nın yüzde 99 doğruluk payının olduğunu yüzde 1 in büyük bir ihtimal olduğunu ve fetal DNA da di george sendromuna bakılmadığını söylediler di george 22. Kromozom bozukluğuymuş fetal DNA da 13,18,21. Kromozomlara bakılıyormuş yanlış hatırlamıyorsam bana doktorlar amniyosentez önerdi direk şunu yapın diyemem size çok zor bir karar ama detaylı ultrason da ileride kalple ilgili bir sıkıntı görülürse tekrar en başa dönmüş oluyorsunuz