Blnyhra Kızlar bir kaç gündür idrar yaparken yanma batma oluyordu belirtilerini araştırdım hemoroid gibi görünüyor. Bu durumu yaşayan var mı tedavi süreci nasıl geçiyor ?
Mervetekmn Blnyhra hemoroid değil o canım enfeksıyon bı 2side bende mevcut çünkü oyuzden doktora görün kuzum
UgurBocegimm_17 Idrar yaparken oluyorsa hemoroid olamaz o muhtemelen enfeksiyonun vardır bol bol su ic en 3 litre kadar ve doktoruna görüşmelisin gerekirse ilac verecektir
Blnyhra UgurBocegimm_17 idrar dışın da da var malesef belirtilerin hepsi mevcut ama inşallah sadece enfeksiyondur gideceğim zaten aldım hemen randevu. Cevabınız için teşekkürler 😇
Blnyhra Mervetekmn ya inşallah öyledir okudum çünkü bütün belirtileri var malesef hemen gideceğim umarım en kısa zaman da geçer