Kızlar selam.32 haftalık gebeydım kızım ölmus karnımda 1 hafta karnımda olu kalmıs.Suni sancıyla dogurdum onu.Allah kımseye boyle acı gostermesın.Bebekde hıc bır problem yokdu bende de doktor kontrolunden yenı gelmısdık.Doktorlar bır neden soylemedı.Cok acı bır durum .Allah kımseyenı boyle sınamasın ınsallah