Mucizeeemmmmmm Kuzular 27 haftalığım aşırı derece de kaşıntım oluyor uyuyamıyorum 😣😫😫😫😫😫 yardım edin tüm gün bişe yok tam uyumaya geçiceemm acayip kaşıntı başlıyor yardım esin ya uyumak istiyorum
Yldz3 Mucizeeemmmmmm doktora gittiniz mi kaşıntı iyi değil kan tahlili ister doktorunuz karaciğere bakılır gidin bence şuan için de ılık duş alın rahatlatır sizi
ebrulii91 Mucizeeemmmmmm ben de 34. Haftadayım ve dediğin gibi göbeğimdeki kaşıntı gece yattığım zaman başlıyor böyle uyuz gibi kaşınıyorum. Doktora söyledim hemen karaciğer enzimlerine bakmak istedi tahlil verdim normal çıktı değerler. Sanırım çatlayacağım krem de sürüyorum sürekli ama çözüm bulamadım.
Ayseninkizi11 Mucizeeemmmmmm canım bnde uyuyamiyordum gece 4 te bi başlıyordu kaşıntı sabaha kadar test yapıldı karaciğer temiz çıktı safra asidi testi yapıldı oda temuz çıktı ilaç verdi kullanıyorum ama azalma yok hafiften kaşıntısini aldi bnce ihmal etme hemen doktoruma git erken tedavi görmezsen erken doğuma bile neden oluyormus bnm kendi doktorum söyledi çok ilerlerse erken doğum dedi şuan 32 haftaligim
gamzen346 Mucizeeemmmmmm Ben bu gece bacaklarıma sade soda döküp yıkamadan biraz bekleyip kuruyunca öyle uyudum benim bacaklarımda var kaşıntı sadece bir deneyin isterseniz bir zararı olmaz diye düşünüyorum
Mucizeeemmmmmm Yldz3 geçen hafta şeker yükleme testi için kan tahlili yaptılar temiz çıktı acaba orda görünür müydü ? Demedim doktora 2 gündür geceleri oluyor
Yldz3 Mucizeeemmmmmm yok canım şeker için yaptıkları test ayrı karaciğer için yaptıkları ayrı ihmal etmeyin