Kızlar tuz ve tuz içeren bütün yiyeceklerden uzak durun bol bol su tüketin ki vücutta ödem oluşmasın
Ellerinizi hareket ettireceğiniz işlerle meşgul edin ki kan dolaşımı olsun şişmeleri yavaşlasın
Bide kullandığınız ilaçların içeriğine yan etkilerine bakın ☺ Sonra da doktorunuza bildirin geçmezse tabi