Rumeysaaa Benim de öyle maalesef. 2 buçuk yıl oldu doğum yapalı her gördüğümde canım sıkılıyor yani vajinanın tam orta yerinden kesmek nedir🤦🏻♀️ Acil doktoru doğurtmuştu,kendi doktorum 2. doğumda toparlar,düzeltirim demişti o zaman. İnşallah öyle olur. Bu arada benim hiç ağrım,sızım olmadı ama çok kötür bir iz kaldı.