ozgeerbas Merhabalar ben 19 haftalık hamileyim ve hamile sürecim çok duygusal olarak geçiyor sürekli ağlamak geliyor içimden sanki bi boşluktaymışım gibi hissediyorum. Sizlerde böyle bişey yaşan oldumu acaba eğer yaşan varsa tavsiyeleriniz nelerdir.
Hayalim_s ozgeerbas ben normalse de çok duygusalım hamile kalınca 2 kat arttı eski şeyleri hatırlayıp ağlıyorum annemi özledim diye ağlıyorum eşim azıcık tuhaf davransa oturup ağlıyorum biri bisey ima etse ağlıyorum minnoş kalpli olmak çok zor hele de hamileyken😂
idiloska İlk günlerde başladı, 9.haftadayım arada ağlıyorum, hüzünleniyorum mutlu oluyorum hep bir yaş geliyor gözümden :)
ozgeerbas idiloska Bende ailemde uzakta olduğum için bilmediğim bi şehire geldim aslında çok uzakta sayılmaz çorluya gelin gittim. 5 aylık evliliğim hemen çocuğa kalınca insan kendi ailesini yanında daha çok istiyor bu zamanlarda annemi daha çok özlüyorum ve sürekli ağlamak geliyor. İnsan anne olunca annenin değerini daha çok anlıyormuş onu anladım. 🥰
idiloska ozgeerbas aynen öyle siz yine şanslısınız ben annemi kaybettim bir ablam bir babam var bir de eşim
Prensannesii1 Bende normalde duygusal biriyim ama hamile kaldıktan sonra iki kat daha arttı başlarda ilerleyen zamanlarda gecer die düşünüyordum 36 haftalık olduk ama hala en ufak biseye ağlamak istiyorum
ozgeerbas Prensannesii1 asılda bende normalde çok duygusal biriyim ama bu kadar ağladığımı hatırlamıyorum. Sanki hep bi boşluktayım yalnızım gibi geliyor başlıyorum ağlıyorum. Bide yeni bir ildeyim bilmediğim yer olunca arkadaşlık olmayınca iyice stres oluyor. Başlıyorsun ağlamaya
ozgeerbas OzgeSahin2 sormayın ya 9 yaşında yiğenim var yanımda ağlasa bende onunla beraber ağlıyorum. 🤗
ozgeerbas Sigde şuanda biraz geçmiş gibiyim ama ilerleyen zamanlarda ne olur hiç bilmiyorum ağlamaktan gözümde yaşta kalmadı 🤗
Sigde ozgeerbas bende öyleydim biraz hafifledi bu aralar. ağlayın rahatlarsınız. ben çok ağlayan bir insan değildim bu dönemde döktüm baya birikmiş sanırım dedim rahatladım biraz 😁
Derinsmom ozgeerbas bende sizin gibiym çözümü var mı bilmiyorum 🙈 çocukla ilgili herşeyde oturup ağlıyorum🙈
0znur Hiç duygusal değildim önceden. Şimdiyse bacağımı sinek ısırdı diye, ekmek almayı unuttuk diye,domates bitti diye ağladığımı bilirim 😅 Bazen de sebepsiz boşluğa bakıp hıçkıra hıçkıra aglamisligim bile olmuştur.