Yldz3 berbat diye düşünme bende yaptım bende berbat diye düşünürdüm ama o an kimse durup da ayyy çok iğrençsin bu yapılır mı demiyor aksine kaka yapar gibi kabızmışsın gibi ıkınma gerekiyor ki bebeğin gelsin, yani kaka yapıyorsan bir nevi bebeğin için doğru ıkınıyorsun demek diye düşün