Patataaylin bendede 10.haftada cıktı baya vardı makat bölgesinde. Sonra bi doktor acil yatış verdi kanser olmuşsun filan dedi korkuttu beni ordan kaçıp başka doktora gittim. Oda bunlar kendiliğinden kaybolacak düşük bağışıklık sebebi ile çıkarmışlar Korkcak bisey yok kanser falanda değilsindir dedi. Tedaviyi doğum sonrasına bıraktı 25.haftalara yaklaştığımda hepsi kayboldu kendiliginden bağışıklık yükseldikçe giderler demişti. Ama tabi yenileri de çıkabilir diye ekledi. Dediği gibi şuan 3 4 tane daha var ama artıs yok. Suanki doktorumda dahil bi çok görüş aldım hepsi sezaryen dedi. Kanalda gözle gorunmeyecek kadar küçük lezyonlar olabiliyormuş ve bunlarin bile bebeğe bulaş riski var. Herhalükarda risk almaya değmez diye düşünüyorum bende çünkü gırtlağına geçiyormuş 🥺 şükür bendekiler sönüp kayboldu. Ama tam tersi olup bir anda artanlar olmus onlarla da konuşmuştum yaktirmak zorunda kalmışlar fakat tekrarlamış. Doktorda tekrar çıkacağı için yakmak istemedi doğum sonrası kalanları tedavi edeceğiz