Mina01 ben hafif bir bel ve aşağı baskı ıle güne başladım yalancı sancıdır dedım bebeğin kıyafetlerını ütüledim kalçam uyuştu bıraz uzandım ıyı gıbıydım akşama doğru toplanmaya ve sağ tarafıma ağrı grmeye başladı gaz sancısı mı acaba dedim baktım surekli hemen hastaneye gıttım bır cm açılma serum takıldı ıyı gıbı olunca eve dönmek istedim benm çantam bebeğinkıler hazır değildi geride ıkı oğlum daha var aklım onlardaydı şimdi kasılmalar devam edıyor hıc kalkmıyormuş akşam yöne gıdıcez hastaneye hayırlısı inş Zamanında gelmesını istıyorm yavrumun sağlıkla gelır inş hepımızın kı