ikizannesi2985 Merve2016 ben nst ye hiç ücret ödemedim 4-5 defa girdim. Doktorun her seferinde ücretsiz kağıdı hazırladı
Camurcu Merve2016 10 gün içinde nasıl oluyor onu tam bilmiyorum canım ama özel olmasına rağmen sadece 8 lira almışlardı bizden
Haticeyuce31 Merve2016 10 gün içinde 1 kere kontrol için gidince verilmiyor 10. Gun ve sonrasında veriliyor ki eger 10 gün içinde 2.. Kez cagirilirsaniz ona veriliyor 10 gün içinde 1 kontrol hakki var