EsenPelin Kızlar birkaç haftalık hamileyim folik asit var içinde yazıyor ama sizce hepsini karşılar mı bu vitamin kullanan var mı 💕
Zera_ER EsenPelin ben 12. Haftadan beri kullanıyorum hicbi yan etkisini görmedim hatta kanımdaki değerler hep güzel cıktı☺
YusufEymen EsenPelin canım ilk üç ay folik asit kullandım üç aydan sonra doktorum regenesis max verdi 35 haftalık olduk hala kullanıyorum
busraturan EsenPelin ilk öğrendiğimiz zaman doktor vermişti 4 haftalık falandı, şimdi ki doktorum da bütün hamileliğin boyunca devam edebilirsin dedi..
EsenPelin Bana bu vıtamının boyutu aşırı büyük geldi kızlar Boğazım tahriş oldu diyen çok okudum Internet’te
Zuve EsenPelin bende bi kutu bitirdim. Biran önce bitsin dedim çok büyük gerçekten boğazımda kalma tehlikesi yaşıyordum hep
Didemalkanendik Bende kullanıyorum folikasit ilk başlarda çok yan etki yapınca regenesis max a geçtim 25 haftadayım doğuma kdr kullan dedi dr ım
EsenPelin Zuve psıkolojıkmen bende bogazımda kalacak dıye korkuyorum bol su ıle yutuyorsunuz degıl mi
Tugba6336 Bende 23 haftamda kullanmaya başladım onun öncesindeyse vinelac kullanıyordum. Suan ikisini bir kullanıyorum
znurstnKaraca EsenPelin ilk 12 hafta tek folik asit kullandım şimdi 26 haftalığız doktorum geçen gün regenesisi verdi😊içinde folik asit omega 3 falan var bence karşılar yoksa doktorunuz vermezdi😍😍