Düşünmekten artık kendimi alamiyorum , yumurtlamayi takip ettum an itibariyle 13. Gun oluyor ve adetim 1 gun gecikti , ben 11.gunde yaptim erken gebelik testi cikmadi adet olcakmisim gibi bazen de olmicakmisim gibi degisik durum içindeyim sizce gebelik varmidir insallah vardir ilk gebeligim kalbi durdugu icin sonlandirildi Rabbim isteyen herkese versin inşallah 🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻