Bsrdrdu1907 Kızlar cuma deyaylı tarama yaptırıcam 21.haftadayım saglıkocagına bikaç hafta önce gittiğimde aşıdan falan bahsetti ebe tetenoz falan die detaylıya girmeden yaptırmammı gerekiyo bidaha aramadılar yoksa yarın sabahtan açmı gidip yaptırıyım acaba ??
mercimeginanne Bsrdrdu1907 ilk dozu 20. Haftada yapıyorlar genelde. Detaylı öncesi yada sonrası diye bişey yok. Bnce geçirmeden zamanını git vurdur cnm :) ac tok bişey demedi bn aç gitmiştim
Melike0642 Bende iki gün önce yaptırdım canım birinci doz 20 haftada ikinci doz 24 haftada oluyor kesinlikle yaptırmalısın gebelik kaydın varsa sağlık ocağından seni hemşire arıyor zaten