elfcmc Ay öyle mi çok sevindim nasıl doktorumuz iyi mi benim 16. hafta kontrolüm vardı gidemedim maalesef eşim corona oldu ben de vaka yakın olduğum için aynı evde karantinadaydım bugün bitti çok şükür Allah nasip ederse haftaya Cuma’ya kontrolüm var ben de 18,2 tim 😊
Keşke doktora söyleseydin program üzerinde gördüm sizi diye ben söylemiştim şaşırdı ağa öyle mi falan demişti çok efendi hocamız Rabbim inşallah sevdiklerine bağışlasın çok genç ama çok bilgili maşallah inşallah sağlıcakla evlatlarımıza kavuşturur bizi