İyi geceler güzel anneler 🌺 size sormak istediğim bişey var. Çatlatma iğnesi sonrası 11
Günüm, hala sağ bölgemde batma ve adet olacak gibi sancı var. Hormonlar dolayısıyla normal diye düşünüyorum ama umut dünyası 🙈😁 bu şekilde belirtiler yaşayıp pozitif sonuç alan oldu mu merak ettim