Canım yaşadığıniz ağrılar enfeksiyon varsa muhtemelen ondandır.. Cunku agrım var diyince enfeksiyon var mı yok mu bakıyolar… geçmis olsun bende sirke önericem size çok cok iyi geliyo yalnız sirkeyle afedersiniz bi gun boyunca her idrardan sonra taharet alın suyla karistirip zaten o bölgeyi yakar enfeksiyon varsa buyuk ihtimal aninda rahatlatma geliyo ☺