Ftm34 otomobil arıyormuşsunuz doğru anlamışım ben 😅 bizde 2011 model Mazda 3 var. İkinci sahibiyiz. Eşim 2016’da almış. Bir ara sıfır araba mı alsak diye baktık. Ama inanın bizim arabamızda olan özellikler sıfır arabalarda yok. 😂 piyasada az bulunan bir arabadır ama bağımlılık yapıyor. Kadın olduğum halde kesinlikle değişmesi taraftarı değilim. Ön koltuk, cam ve ayna ısıtması var. Sunroof’u var. Spor araba gibi duruyor zaten hatback arabamız. Bütün camları otomatik. Yan aynalarda sollamaya çıkıldığında eğer yan şeritteki araba yakınsa sesli uyarı verme özelliği ve araba yaklaşınca yanan işaretleri var. Sürümü keyifli bir araba. Bizimkisi en üst paket. Kesinlikle şu an değiştirecek olsak yine aynısının sıfırını alırız 😅 ikimizde arabamıza aşığız. Araştırmanızı tavsiye ederim. Eğer ki bütçenize uyuyorsa. 🙏🏼