Evet kızlar 2.doğumu mu da yaptım çok şükür 🌼 akşam 10 gibi hafif ama düzenli sancılarım başladı 10 dk da bir eşime dedim geliyor bizim prenses o da heycanlandı amaa tabi emin olmak için sürekli sancılarımı saydım.. sonra saat 1 30 gibi hastaneye gittim yine sancılarım düzenli ama hafif 2 ye doğru hastanede idim 3 cm açıklık ile yatışım yapıldı 2 de yattım sonra nst ye bağlandım yine sancılarım hafif.. artık nst sonlarına doğru yani saat 2.30da biraz artmaya başldı bu arada konrtolde açıklığım 5 cm oldu nst bitişi sıcak suya girdim karnıma sıcak su tuttum bi süre 20 dk falan o ara sancılarım baya baya arttı bağırma noktasında idim kii ıkınma hissi geldi ebeye haber verdik hemen kontrol edelim dediler bi baktım 9 cm olmuş hopp doğum haneye 🙈 orda biraz canımı yaktılar ıkınma oranını ayarlayamadım sanırım karnıma bastırdılar falann derkenn kesi attılar hissettim 🤷 ve miniğim geldi.. saat gece3.30 du..🤗 sonrasında benim dikişlerim biraz sıkıntılı geçiyor malesef ilk doğumda da çok geç iyleşmişti tabi o zman dikişim çok daha fazlaydı. Şimdide çok sızlıyor ama geçicek inanıyorum az kaldı daha 4 günlüğüz hepinize hayırlı doğumlar diliyorum. Ben jübile mi yaptım.. inşallah yanii 🙈🙈darısı tüm bebiş isteyenlere ♥️♥️😊