mertyagizannesi kizlarr nisa hastahanesime giden varmi belki ayni gundur dogumumuz sezeryan 3 aralik verdi necla ulkere gidiyorum
sugarfamily mertyagizannesi bende necla hanıma gidiyorummmm ama martta insallah doğumum 🥰 kendiniz mi istediniz sezaryeni acaba? Bu arada sağlıkla gelsin insallah 💕
Yenianneadayi2208 mertyagizannesi Ben necla hanımda doğum yaptım.Ama normal.Hep öyle midir bilmem ama bana karşı çok ilgiliydi , defalarca muayneye ve bana nasıl olduğumu sormaya gelmişti.
mertyagizannesi sugarfamily hayir canim zorunlu sezeryan suan 37 haftamdayim bebek 32den beri makat geliş😐😃 kafasi gogsumun altinda döncegini sanmiyorum dedi necla hoca keyfi boyle istiyor kucuk beyin demek 💞
sugarfamily mertyagizannesi anladım sadece normal dogum için zorlayan bi doktor mudur diye merak ettiğimden sordum rahatladım biraz 😍
MiasMom Tlay bı derya iyi birde asiye iyi diyorlar benim arkadaşım iki kere asiyede doğum yaptı o çok tavsiye etti . Her yerde var bitane fena😁
mertyagizannesi Yenianneadayi2208 inslllh bendede oyle olur yaninilgili aslinda necla hnm ama ben daja beklemek istiuorum 38+3 de sezerysn alacak gini ayin 30unda kontorle gidicem normlde 26sinda gelirsin demisti ama p.teso gidicem
mertyagizannesi Yenianneadayi2208 inslllh bendede oyle olur yaninilgili aslinda necla hnm ama ben daja beklemek istiuorum 38+3 de sezerysn alacak gini ayin 30unda kontorle gidicem normlde 26sinda gelirsin demisti ama p.teso gidicem
MiasMom mertyagizannesi eşimin arkadaşının eşi orda doğum yapacak da o söylemiş sezeryan 3.500 TL demişler kısmetse bende orda doğum yapicam