Elifkzlcn eddaaa En bastan beri kullanıyorum 27 haftalik oldum erken dogum riskine karşı kullaniyorum 2 haftadır igneyede basladim
Zeynep_cagdas eddaaa neredeyse hamileliğimin başından beri kullanıyorum, arada bikaç hafta bırakmıştık sonra yeniden başlattı doktorum. 30 haftalık olmak üzereyim, doğuma kadar kullanacağım, iğnesini de kullanıyorum haftalık.
Burcussskdr Ben hamileliğimin başından beri kullanıyorum 32.haftaya kadarda kullanacağım öyle söyledi doktorum🐣
Ysd00 eddaaa ayrıntılıda rahim ağzı sınırda çıkmıştı o yüzden vermişti. Tedbir amaçlı kullanıyorum hala
eddaaa Ysd00 rahimagzı uzunlugunuz nasıl ölcüldü benim 28 haftada olıcak, catı muaynesi gibi bişeymi acaba
gamzedefnee Bende 32 haftaligim dün nst ye girdim sancim cikti ve doktor başlattı günde 2 defa kullan dedi erken doğumu önlemek için çok korkuyorum faydası oluyor mu acaba
eddaaa gamzedefnee oluyordur canm bend başladım kullanmaya inş senin haftalara ulaşırız biran önce bizde ❤️