NesssE evet kamudaysaniz bu izin zorunlu, tum ulkede hamile ve kronik hastalar icin opsiyonsuz izin var ama tabi ki kurumlarin is durumuna gore ise cagrilma veya uzaktan calisma beklentisi olabilir, o kisim yonetici insiyatifinde ama cagirilan pek yok. Ama cagirildigi icin rahatsiz olup, sikayet eden bircok kisi gordum forumda. Kararnameyi iyi okumak lazim. İzin haklarimiza sevindigimiz kadar sorumluluklarimizi kapsayan karsiliginda maas aldigimiz uygun gorulen gorev tanimlarini da gormemiz lazim. Bu soyledigim size ozel dedigim birsey degil, yanlis anlamayin. genel bir durum, burada cok sik denk geldigim icin okuyup isyerine, mudurune isyan eden biri gelir gorurse diye ek not 😄