Kızlar normalde hamileliğim cok rahat geçti.bugünde çok ağır bi iş yapmadım ama pembemsi bi leke gelmiş cok fazla değil. İnternette baktığımda yerleşme kanaması diyor doğru mu acaba 🥺🥺 siz yaşadınız mı bu durumu? Geç saat olduğu icinde doktora sormakta cekindim..