Merhaba, Bugün forumda bir konu açmıştım. Ama çok altlarda kaldı tekrar sormak istiyorum. Bugün tekrar kan verdim beta hcg değerim düşmüştü. Doktor iğne ya da kürtaj dedi. Fakat değerimde biraz azalma var sizce beklesem kendiliğin düşer mi? Beta hcg değerlerim 79-109-119 bugün sağlık ocağında yaptığım 112 çıktı. Beklesem mi yoksa iğne olsam mı? Yardımcı olursanız sevinirim.