Aysegul52 40+5 yani cuma günü doğuma alınacağım suni sancı verilerek normal doğumu deneyeceğiz fakat şuan için hiçbir doğum belirtim yok ayrıca bebekte kanala inmemiş böyle olupta rahat normal doğum yaşayan var mı ? Sezeryan mı istemeliyim?
Nur1126 Aysegul52 doğum anında kanala iner zaten fitille de deneyebilirsiniz bence normal en iyisi hayırlı doğumlar dilerim
Ebru10 Aysegul52 banada doktor gelmezs suni sancı denicek olmazsa sezeryan korkuyorum suni cekıp seryana dönersem diye
Nursahcan Aysegul52 canım doktor sezeryan demesinin nedenı bebekler 40 dam sonra heycan yapıp kakasını yapma durumu oldugu için tehlikeye atmak istemedi sanırm eger bebek donmedi ise nasıl normal dogum olur bilmiyprum ama acılma sunı ıle gerceklestırılıp oluyor
Aysegul52 Nursahcan bebek döndü fakat kanala inmedi bazılarıda kanala inmeyen bebek suni sancıyla gelmez filan diyorlar bilmiyorum ne kadar doğru deneyimleyenlere sormak lazım
Buyrenk Aysegul52 benim ilk bebeğim 41 hafta oldu dr yarın gel suni takalım dedi bende cahil cesareti tabii tamam dedim o gece sancım başladı demek günü o günmüş
Umudyuklu Aysegul52 Bizde şu an da 39+4 olduk💙 Sizin gibi durumum bebeğim baş geliş hatta baya da aşağı da dedi doktorum haftaya ptesi 40 oluyorum şuanda ne nişan ne su ne sanci🤐 Ptesi günü kontrolüm de bişey çıkmaz ise 40+2 veya 3 gibi yatış verip suni ile baslatiriz dedi doktorum sizde de olduğu gibi.. Lütfen bilgilendirir misiniz doğum sürecinizi birde kilosunu 39 da 3700 olmuş 4 bulur mu olursa nasil doğuracağım hep bunlarla dolu aklim fikrim🥸🥸😑
Aysegul52 Umudyuklu inşallah sizinde doğumunuz rahat geçer ben yarın sabah 8.30 da yatış yapıcam inşallah güzel bir deneyim sağlarsam hemen yazarım sizede
Eslina175 Aysegul52 bende suni ile dogm yaptim cnm hicbir dogum belirtim yoktu bebekte oyle pozisyon almamisti korkma sanci esnasinda zatn kanala giriyor bebek bence denemelisin en sagliklisi normal dogm🥰
Aysegul52 Eslina175 yaa gerçekten içimi rahatlatacak birine ihtiyacım var çünkü kaçıncı haftanızda suni verildi peki size