Herşeye çok şükür rabbim kimsenin kucağını boş bırakmasın🤗 dün saat 2 bucuk 3 civarında eşimle gezmeye gidicez diye hazırlandım ve birden suyum gelmeye başladı yanlız ondan birgün önce nstde sancım cok az açılmamda az diye evr gelmiştim hiç ağrım birşeyim yok hatta doğuramam ben diyorum eşimle dalga geciyorum suyumun gelmesiyle eşimin gelmesi bir oldu ve biz hastaneye geldik eşimde ben böyle hayal etmemiştim sen gülerek gidiyorsun insan acele eder diyor ama bende gram sancı yok daha başlamadı tabiki😂 hastaneye geldiğimde 2 cm açılmam var ama suyum geldiği için yatış verildi 🤗 servise çıktım devlet hastanesinde doğum yaptığım için yanıma kimseyi almadılar Allahtan arkadaşlarım varda ebe onlar çok destek oldu nstde düzenli sancı başladı suyumdan 1 saat sonra açılmam 3 cm olmuştu sonra sancılar 3 dk da bire indi ve ben 5 6 cm ile doğumhaneye alındım bu arada yalvarıyordum beni sezeryana alın diye ama doktor açılman bu kadar iyi ilerlerken alamam dedi ve normal doğum için gittim bütün doğumu ebeler yaptırdı saolsunlar çok ilgilendiler devlette olmama rağmen onların sözlerine tamamen uydum 8 cm çok cabuk olmuştu ama bebeğin kalp atımları düşmüştü ya sezeryana alıcaklar yada ben daha kuvvetli ıkınıp bitirecektim işi bir ebe karnımdan bastırdı bende ıkındım ve bebeğim doğdu 🤗🤗iyimi birşeyi yok değilmi demek oldu ilk işim sonra sesini duydum ve bitmişti tabiki dikişler hariç 😭😭 beni çok zorladı dikişler açıkcası ama korkulacak gibi değil hala inanamıyorum normal doğum yaptığıma 🤱🤱 Doğum anında bütün hamilelere ve bebek isteyenlere dua ettim 🤗 rabbim sizleride tez zamanda kurtarsın inşallah 🤰🏻🤱