Hilal3005 Merhaba hanımlar ben 10 haftalık gebeyim ve üç kere folik asit kullandım ilk folbiol sonra diofol mide bulantılarım bunlarda çok oldu şimdide vifolic kullanıyorum Bundada olursa diye korkuyorum kullanan var mı aranızdan vifolic?
mercimeginanne Hilal3005 bulantını doktora söyledin mi? Bn folbiol kullandım bulantı yapmadı. Diğer dediğin ilacı kullanmadım. Belki de ilk haftalardasın diyedir bulantın bünyen alışınca düzelir bence
Baobap Hilal3005 merhaba. Umarım sorun yaşamazsınız ama yaşarsanız bekafol tavsiye ederim. Hiç bir sorun yaşatmadı bana.
Hilal3005 mercimeginanne evet söyledim onun içinde hap kullandım prilam diye şimdi ilk zamanki kadar çok olmuyor ama folik asiti her içtiğimde bulanıyor dün vifolice başladım dün birşey olmadı ama tekrar bulantım olursa diye korkuyorum
Rmeysa_1661 Hilal3005 folidoce deneyin hem küçük hemde mide bulantısı yapmıyor folbiol beni de kötü yapmıştı 😊
Gozde94 Ben baştan beri previt kullaniyorum hem folikasitte içeriyor diğer vitaminlerde var içersinde memnunum
Purpura26 Hilal3005 Folbiol vermedi doktorum dozu çok yüksek ihtiyacımız yok dedi. Folic-iod lu ilaç verdi. Sigorta karşılamıyor 60 tlydi
058elf Hilal3005 folidoce kullandım ben gebelikten 2 ay önce ve gebelikte de hiçbi yan etkisini görmedim deneyebilirsiniz
mercimeginanne Hilal3005 inşallah olmaz sıkıntılı bi durum bulantı. Zaten 10. haftandasın genellikle 12 de bıraktırıyorlar