Merhaba hanımlar.Hamileliğin henüz başındayım (11+4) ancak şimdiye kadar hiç mide hassasiyeti yaşamamama rağmen bugün canım greyfurt çekti bir iki dilim olsa da yedim.Aşırı derecede rahatsızlık yaşıyorum.Üzerine içtiğim su bile zehir gibi geliyor.Bu konuyla ilgili tecrübesi ya da bana önerebileceği bir şey olan var mı?