Fatmazhra ben 1 ay kadar 2 numara kullandım hatta belki daha az direk 2 yle başladım ben hatta cunku oğlumun bacakları kalçası etliydi halada oyle kilo verse bile bacakları falan etli cok fazla stok yapma istersen ilk zamanlarda çok çabuk bi şekilde kilo aldıkları için belli olmuyor yani ben ilk 2 paket 2 numara almıştım oyle devam ettik sonrasında almaya