Shnaks Hanımlar doğumuma az kaldı bebeğime tulumlar almak istıyorum kaç ay almam lazım bilmıyorum 03 mü 3-6 mıııı 03 ü kaç ay giyer aklımda deli sorular ilk bebeğim olduğu için çeşit çeşit giydirmek istıyorum
Busraveminisi1 Shnaks ben 0-3 leri patikli ilk 1-2 ay giyer diye aldım canım 3-6 ları da patiksiz tulum ya da ikili takım tercih ettim ocakta doğumum
Caglayamac Shnaks 3-6 daha çok alın oğlum 3 buçuk aylık 6 aylık tulumlar zor oluyor 9 aylıkları 1 aya kadar giymeye başlar siz düşünün
ExpatMom Busraveminisi1 Ben de bir.sürü 0-3 ay patikli tulum aldım ama çok küçük geliyolar gözüme. Sanki 1 ay giyer giymez gibi 🤷
Busraveminisi1 ExpatMom bize öyle geliyor kuzum da minikler baktığında yarım kol kadarlar 🥰yeni arkadaşım doğum yaptı o da olmaz diyordu ama giydi
Busraveminisi1 Shnaks patikli iyi oluyor ilk ay en azından kendilerini ısıtamıyorlar ama ben içine de ekstra alt aldım tulum içi için
2ErkekAnnesiiiii Ben hepsini 3.6 ay aldım canım 2.3 takım aldım 0.3 cok cabuk boy atıyolar 1 ay bile giydiremezsin arkadas 1.2 hafta zor giydirdi